Garantie

Garantie
Wij gaan met zorg om met onze planken en doen er alles aan om deze in topconditie bij je af te leveren. Toch kan het zijn dat er onderweg iets gebeurt waardoor de plank beschadigd raakt. Mocht dit het geval zijn of kan je om een andere reden aanspraak maken op de garantie, dan kan je via de contactpagina contact met ons opnemen. Let op: gepersonaliseerde planken vallen niet binnen de garantie en kunnen niet geretourneerd worden. 

Valt het gebrek binnen de garantietermijn? Dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging. Raadpleeg de algemene voorwaarden voor de garantievoorwaarden.

Op- of aanmerkingen
Het kan voorkomen dat je bestelling niet geheel naar wens is. We raden je aan om eerst contact met ons op te nemen om te kijken of wij het probleem kunnen oplossen. Sinds 15 februari 2016 is het in de EU ook mogelijk om een klacht te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht elders nog niet in behandeling is, heb je de mogelijkheid om de klacht op te geven via het platform van de Europese Unie.